search in this Website

nedeľa 16. mája 2010

Christian Louboutin - módna ikona miliónov žien


Určite na svete existuje žena, ktorá nevie komu vďačíme za červené podrážky. Ale na svete určite neexistuje žena, ktorá pozná tvorbu Christiana Louboutina a nechcela by mať doma aspoň jeden pár jeho -do- -ko- -na- -lých- topánok. :) Kto je Ch. Louboutin a prečo ho vlastne milujeme?

Muž červených podrážok
už ako študent trávil celé hodiny kreslením a navrhovaním topánok. Svoj prvý butik otvoril už v deväťdesiatych rokoch, no legendárna červená farba podrážok prišla až neskôr a bola viac menej náhodou. Keď raz sedel s novým párom topánok v ruke pred jednou so svojich prehliadok niečo mu na nich chýbalo. Energia. Keď uvidel ako si jeho sekretárka maľuje nechty výrazným červeným lakom zobral jej ho a natrel ním podrážky. A jedinečnosť bola na svete. ;) Od roku 1992, sú teda červené lakované podrážky jeho vlastný podpis. O ochrannú známku požiadal až v roku 2007 a odvtedy nikto iný červené podrážky používať nesmie...

Zatiaľ čo iní módní návrhári investujú milióny do svojich reklamných kampaní. Christian Louboutin už dávno nemusí. Jeho topánky na najvýznamnejších ženách sveta robia reklamu samy za seba. Sú na prvý pohľad rozoznateľné, nezabudnuteľné a hlavne pohodlné, aj napriek svojim vysokým podpätkom.
Jeho obchody po celom svete sú štýlové a doslova praskajú vo švíkoch. Jeho najlepšie klientky nakupujú 500 párov naraz.
Sám o svojich slávnych červených podrážkach Christian Louboutin povedal:. „Chcel som prelomiť nudu na čiernych a béžových podrážkach, a preto sú moje všetky červené. Je to moja značka a som na ňu pyšný. Som muž červených podrážok.




















Tak ako, už ho aj vy milujete? ;)

2 komentáre:

  1. Asi budem mať tú česť (pokiaľ ma nikto v posledných sekundách nepredbehne),aby som okomentovala tvoj prvý príspevok!Gratulácia veľká,nech sa ti darí stále tak ako doteraz!Držím palce aj v škole.Dáš to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I já se přidávám a gratuluju k ročnímu výročí Tvého blogu! Je tu úžasné množství inspirace a už od prvního článku bylo poznat, že tady to žije! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť