search in this Website

pondelok 7. júna 2010

Módna chuťovka /jún "Moschino Fashion Victim Watch"

  
     To, že šatky sa tento rok nosia na milión spôsobov ste si už asi všimli. S krásnymi kúskami prišli napr.  Hermés, Chloé, Céline... Ale viete si predstaviť šatku okolo ruky a na nej hodinky? Alebo hodinky na šatke vo vlasoch? Nie? Lebo ja áno.. :)
     Predstavujem Vám moju novú srdcovku a podľa mňa absolútny hit tohoto roku hodinky z dielne Moschino, kolekcia  CheapAndChick- Fashion Victim Scarf Watch


     Prečo sú tieto hodinky iné? Lebo to nie sú len hodinky! :) Je to šatka, hodinky s koženým remienkom a hodinky so šatkovým remienkom. Kto by nechcel túto trojkombináciu? 
     Šatka je v piatich farebách- červenej, modrej, ružovej, bielej a čiernej. Okrem toho, že sú na nej klasické Moschino symboly je proste dokonalá. Kožený náramok má dve prevedenia a to čiernu a bielu. Samotné hodinky môžu byť zlaté alebo strieborné a predávajú sa v špeciálnej krabičke  the “Moschino CheapAndChic” kit, ktorá obsahuje aj "návod" na nosenie :). Samotná krabička je tiež veľmi praktická a dá sa použiť napr. ako šperkovnica alebo stojan na perá. 


     Problém je s dostupnosťou. Aj keď sú v predaji od začiatku júna ja som ich zatiaľ videla iba v obchode v Miláne. (Bol už zavretý takže ich ešte nemám doma :( ) Na internete sa síce objednať dajú, no zatiaľ som našla iba e-shopy, ktoré nedoručujú na Slovensko. Ich cena je 100 EUR. A moje budú tie biele. :) Čo vy?
Xoxo Katka

8 komentárov:

  1. woah awesome overload i wantttt !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krása...aj ja si jedny prosím, to je jedno ktoré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ja neviem, nestačilo by zaviazať si šatku okolo ruky a nato si dať hodinky s nejakým nenápadným remienkom, resp. retiazkou?.. to by mohlo byť celkom vtipné :-D ale ako nápad sa mi to veľmi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Evee ja odpoviem za seba.. mne nie.. :) Ja uz ich mam na ceste.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a prosim, prosim, odkial si ich objednala ?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neobjednala... nechala som si ich doniest z milana... ale uz som ich aj stratila takze smutim .. :( pozrem na nete, ze kde sa daju kupit...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fine way of describing, and pleasant article to get facts on the topic of my presentation focus,
    which i am going to convey in university.

    Take a look at my site: ポールスミス 時計

    OdpovedaťOdstrániť