search in this Website

sobota 31. júla 2010

V koži Louis Vuitton


     David Hughes v spolupráci s Katie Grand pripravili pri príležitosti otvorenia nového Londýnskeho butiku LV  sériu týchto fotiek a figurín s "pokožkou" potlačenou symbolmi Louis Vuitton a s ikonickými kúskami ich oblečenia.
     No ja Vám neviem. Nepreháňajú to v poslednej dobe s tými symbolmi? Hovorí sa, že v jednoduchosti je krása, no v tomto prípade sa môže stať, že namiesto toho aby sa kampaňou dostali ľuďom pod kožu, toho budeme mať akurát tak plné zuby. 
     Ja osobne mám rada LV. A na niektoré ich kamane nedám dopustiť, ale tetovať symboly LV na prehliadke modelom, potlačiť týmito symbolmi figuríny... Ja neviem. Čo príde na budúce? Mňa to nenadchlo. Rovnko ma ani nenadchol výber "ikonických" kúskov z ich tvorby. Veď posúďte sami. 
Xoxo, Katka

PS: Áno viem, že prvá fotka bola použitá v augustovej Madam Eva, ale tento článok som mala rozpísaný už dlhšie a tá fotka sa mi k tomu hodí, hold smola.. :)






 

1 komentár:

  1. žeby ma to nejako extra oslovilo, to nie.... A podla mna by to s tym logom nemali prehanat, pomaly sa mi zacina zunovat.. :D Ich klasicke hnede tasky/kabelky...atd, proste tu klasiku LV zacinam kvoli fejkom a opozeranosti pomaly povazovat za to, za co povezujem Ed Hardy... :/

    OdpovedaťOdstrániť