search in this Website

streda 18. augusta 2010

módna chuťovka / pánska

     Pri pohľade na tieto HANDMADE tenisky mi zastal dych. Áno, tieto krásky pre pánov sú naozaj robené ručne. Na svedomí ich má Lukáš Beliansky , študent obuvi dizajnu v Zlíne.  Milí moji čitatelia mužského pohlavia,  ja som z týchto tenisiek nadšená. Nie len že vyzerajú nesmierne kvalitne, oni sú aj štýlové a z každého páru je len jeden kus. 
     Povedzme si na rovinu, kedy ste v našich obchodoch naposledy videli naozaj pekné trendy tenisky za rozumnú cenu? Toto je podľa mňa veľmi príjemná alternatíva. Stoja 60 EUR, sú vo veľkosti 43 a kúpiť ich môžete na Sashe , kde Lukáš pod značkou Lab prezentuje aj svoje ďalšie unikátne výrobky, ktoré určite stoja za povšimnutie.




    Tak ako tešíte sa aj vy na ďalšie Lukášové topánky? Ja určite!
Xoxo, Katka

15 komentárov:

  1. Pekne, som zvedavy na dalsie :) Skor by som bral nieco klasickejsie, keby som mal momentalne kupovat, lebo taketo s odleskom mam uz dvoje pary :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie úplne prvé ma nadchli asi najviac :) ale to by ich najprv musel vyrábať aj v mojej veľkosti... a potom by som začal rozmýšľať o kúpe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. handmade???íha,ten chlapec je inak šikovný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. actually i'm not so much in love with sneakers but I have to admit that the colours of these are quite pretty... especially the firt one, my favourite!

    like your blog, is the first time I see it but I like your pics... actually I can't read... thats a pity=)

    www.modemuffins.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na to že je to česká tvorba (a nie Baťa) tak su super (: síce nie moj štýl ale pekné su!

    PS: Tak ste sa aspoň z maminou pozabávali :D, mne to v tom momente ani len vôbec na myseľ neprišlo že by sa také niečo mohlo stať (:

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty stribrne bych brala taky!! a to i pro sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no, nie su to prave tenisky, ktore by som na svojom priatelovi chcela vidiet, ale su pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Len dodam, ze Lukas mi ukazal aj dalsie svoje diela takze coskoro bude pridavok ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tyto topánky se mu moc povedly,jsou jednoduché a přesto zajímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. prvé a druhé sa mi páčia i keď ..neviem si v nich predstaviť mojho priatela ani iného heterosexuála:)taký momentálny feeling..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. uprimne neviem si ich predstavit na mojom muzovi :D ale maju nieco do seba

    OdpovedaťOdstrániť
  12. určitě moc hezké, ale nevím jestli bych chtěla aby je nosil můj přítel:)

    a děkuji za názor:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jéé to je strašně milý komentář, děkuju ti. tohle mě dokáže tak potěšit:))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ahoj :) děkuji moc za milý komentář :) jinak máš vážně skvělý blog ;) určitě ho budu pravidelně navštěvovat :)

    OdpovedaťOdstrániť