search in this Website

utorok 26. októbra 2010

Módna chuťovka / Monoskop opäť na výslní

    

     Silne pochybujem o tom, že by monoskop na televíznych obrazovkách patril k Vašim obľúbeným programom. Ja som dokonca až donedávna netušila, že tento obrazec mal slúžiť na vyladenie televízneho signálu resp. jeho prijímača.  Ale čo možno uniklo aj Vám je fakt, že monoskop sa stáva opäť populárnym. :) 
      Okrem potlačiach na tričkách sa s ním stretávame aj v úplne inej oblasti. Prenikol do sféry šperkov. Dnes už nie je problém kúpiť náušnice, hodinky ale aj prstene s týmto unikátom. Ba čo viac, za idol si ho vzala aj značka D&G a pripravili kolekciu hodiniek, ktoré stoja za hriech.... 


     

     Ak máte pocit, že 200 Eur za hodinky je naozaj dosť, existujú aj lacnejšie varianty :)




     A ak Vás hodinky neoslovili možno si monoskop, ktorý sa pomaly ale isto rúti do zabudnutia pripomeniete aspoň odznakom, alebo náušnicami....


    

Tu sú adresy, kde tieto chuťovky zoženiete :) 
Hodinky D&G, Neznačkové nárankové hodinky, Handmade náušnice, prívesky a iné Vám  na želanie vyrobí Very, odznaky nájdtete TU.

Čo na monoskop vo svete doplnkov hovoríte vy? :)
Xoxo, Katka

19 komentárov:

  1. Kolegyňa má monoskopové naušnice, tuším ich našla na sashe.sk. :)
    Sú hravé, veselé, také funky :DDD.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa to páči..som videla asi pred polrokom také hodiny v new yorkeri a mi aj do oka celkom padli. Nekúpila som si ich, ale má ich krstná a som jej ich chválila vo veľkom

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne to je :) inak minule som ten monoskop videla na stv3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super super! Jeden čas som veľmi túžila po takých hodinkách...a som rada, že som si ich nekúpila, lebo by som ich nemala veľmi s čím kombinovať. Ale kebyže mám hodiniek viac, určite by som si prosila jedny takéto:) Prstene vyzerajú tiež pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie prve som videla tento tyzden vo vyklade:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nevím proč, ale opravdu se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na hodinkach sa mi paci :)

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nenaviděla jsem to když jsem byla malá....vstávala jsem nad ránem kvůli rozprávkám a ono to pípalo a budilo rodiče :D krásné to časy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mně se upřímně moc nelíbí, asi nemám ráda kobinaci bílá+barvy..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Najviac sa mi páčia tie prvé-nástenné! :)
    Tiež som také chcela ale ako som si všimla, že ich mali všetci- trochu ma omrzeli a nekúpila som si ich.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ano ano ano!!! krása, z fleku bych nosila všechnoooo !!! (i ty nástěnný hodiny:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. oceľový Medicine Man od D&G som si kúpil na 18ku, najlepšie investované peniaze, tie hodinky si môžete zobrať ku všetkému a nikdy nevyjdú z módy

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vypadá to zajímavě, nápad dobrý, ael asi bych si nic podobného nepořídila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc se mi to líbí, je to dobrý nápad, ale ne můj styl, takže bych to asi nenosila.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mám také hodinky z newyorkeru :D sú úžasné

    OdpovedaťOdstrániť