search in this Website

pondelok 15. novembra 2010

Let's Go Shopping!


      Mesačník La Femme pre nás v spolupráci s Mangom pripravili opäť vydarenú akciu pod názvom LA FEMME shoping night by MANGO. Do nočných nákupov sa zapojilo Mango v Bratislavskom Auparku a Eurovei, Košickom OC Optima a Nitrianskej Galérii Mlyny. Okrem 20% zľavy na celý sortiment zákazníčky pri nákupe čaká pekná kožená taška MANGO a špirála od značky RIMMEL London. AK máte zájem sa na tejto akcii zúčastniť treba vyplniť formulár na stránke La Femme. Potom si už len stačí užívať výhody v čase od 17. do 21.hod.

Tak ako vidíme sa tam, či ani nie? ;)
Xoxo, Katka

18 komentárov:

  1. Chci taky!:( proč to nemůže být i u nás?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som na takomto dacom bola minuly rok a tie darceky boli len vtedy ak bol nakup nad urcitu hodnotu co ma dost pobavilo..ved ako inak..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a zabudla som, povedat ze to bolo uplne neorganizovane predavacky neochotne a neschopne a mango plne 12rocnych bab ktore boli cele bez seba ze dostanu pohar sampanskeho..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No možno tam zavítam :) keď Pán Boh dá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Patrik no neviem.. po tom co tu Bianca napisala..ale chystala som sa.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A Timea ak pojdes tak Aup ci Euro? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aaa dikyy :) Vo stvrtok budem v Euroveii :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja truba som zabudla napisat, ze to je 18. novembra :) a Zanna mozno sa tam vidime.. tak mi potom zakyvaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jéé, jak ráda bych se tam viděla! Ale moc daleko :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Katka: Pôjdem do Eurovei, vo štvrtok som v robote do 19:00,takže tam zavítam okolo tej pol osmej, osmej.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oooh, rada by som sla, keby som bola na Slovensku! :) Mam Mango rada (aj to ovocie ;-)).
    Dakujem Katka, za tie pekne komentare, mas tu super blog, ja ta kazdopadne odteraz sledujem :)

    xxx
    -M-
    Times Like Mine

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Katka: kľudne sa pridaj, budem rada :) ale je to zatiaľ 50 na 50, tak dúúúúfam, že sa tam objavím

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Och, Presne toto boo v Prahe tak pred mesiacom- z Elle, Tak som sa tešila a nakoniec mi to nevyyšlo, uži si to, ak tam pôjdeš(budem závidieť :D ). Škoda, že nemám cestu do BA. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja asi pôjdem zo sestrou :) máme radi Mango všeobecne tak uvidíme ako to nakoniec bude. Či budú dávať tie dárečky, či len ku nákupu, lebo v prihláške sa nič také ako nákup nespomína...heh ale aj tak pôjdem, už som dlho nebola ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dakujem Marcelka.. :)

    Timi, asi si dám radšej sauny aj tak šetrím na Lanvin... :) Ale ak pôjdeš tak príjemnú zábavu.

    Sissinka, iba pri nákupe.:/

    OdpovedaťOdstrániť