search in this Website

pondelok 31. januára 2011

Ukáž sa a vyhraj! Giveaway

   Milé moje ženy, slečny, sexice.. :) Blíži sa nám sviatok, ktorý väčšina dnešných mužov nenávidí, neuznáva a v najhoršom prípade ignoruje. Práve Valentín (alebo aj deň mojich narodenín!), je tento raz dôvod prečo som sa Vás rozhodla obdarovať.

Čo môžete vyhrať! 

    Nie je tomu tak dávno, keď celý svet zaplavila mánia po Lanvin kolekcii, ktorá bola dostupná v obchodných domoch H&M. Súčasťou kampane boli aj tašky z organickej bavlny, z predaja ktorých išiel výťažok (prostredníctvom Unicef) deťom z tretieho sveta. Kampaň niesla názov "All for Children" a ja Vám ododnes ponúkam vyhrať jednu z týchto (LANVIN-UNICEF-H&M) tašiek. :)


      Spolu s touto Lanvin taškou na Vás čaká aj ďalší darček, ktorý som pre Vás pripravila v spolupráci s Diva´s energy drinkom! 

     Počuli ste už o energy drinku Diva´s, ktorý je prudko návykový, chutný a dodáva Vám energiu na prekonanie všetkých prekážok? :) Nie? Chyba, pretože Diva´s drink bol vyvinutý špeciálne pre nás, ženy.  Obsahuje výťažok z rastliny Kacip Fatimah, ktorá je známa pre svoj priaznivý vplyv na pleť, nechty, vlasy ale aj na ženské orgány.. 
      Heslom Diva´s je UKÁŽ SA! Tak sa ukážte a vyhrajte kartón tohoto nezameniteľného energy nápoja!

Zhrnutie: Výherkyňa mojej Valentínskej súťaže získa: tašku Lanvin for H&M "All for Children" plnú energy drinkov Diva´s! :)


Zákerné podmienky SÚŤAŽE!
  • Musíte byť verejným sledovateľom môjho blogu (cez Google, Twitter, Yahoo)
  • Musíte tu nechať akýkoľvek (pozitívny:)) komentár aj so svojou EMAILOVOU adresou
  • A mali by ste (nie musíte) o tejto súťaži informovať na svojom blogu (ak nejaký vlastníte)
  • Komentáre, ktoré nesplnia podmienky budú vymazané.
  • Výherkyňa bude vyžrebovaná pomocou programu Random.rg
   Ak Vám nie sú podmienky jasné, alebo máte akékoľvek iné otázky, kľudne ma kontaktujte na katarinabaskova@gmail.com.


     
Súťaž bude vyhodnotená 14.2.2011 a do tohto dňa (do 20:00) môžete veselo komentovať!

Veľa šťastia! :)

95 komentárov:

  1. Pááni, s giveaway se teď roztrhl pytel :) Tak snad mi to aspoň na jednom blogu vyjde, i když ty "random widgety" jsou zrádný a nikdy mě nevyberou :D.

    Držím všem účastnicím palceeee :).

    vejunka.007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už by sa na mňa mohlo konečne usmiať šťastie :D tá taška je super a aj drinky vyzerajú chutne :)
    inpeaceugo@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moooc stylová taška. Pokujsím štěstí, třeba se na mě konečně jednou usměje :))btw. Jsem závislá na kofejnu, nepohrdnu ani drinkama :D
    Mikyy.na@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strasne strasne chcem tu taskuu

    zannabod@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeeej ten drink bych zkusila, vypadá to chutně!;P ale nikde jsem ho neviděla prodávat :( taška je super! skvělá GA tohle!

    jollburr@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No taška vyzerá skvele a diva´s drinky som mala tú česť už ochutnať a musím povedať, že neboli až také zlé. Takže super súťaž.

    lucia.senkyrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jej, ta taška je prostě.. <3 :)

    Martina.nav16@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Už kvůli té tašce se musím zúčastnit! Je totiž boží! :)

    The.Black.Cat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Třeba budu mít štěstí :-)) michalahengalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tá taška...ach :) Kým som si povedala že ju chcem, už ju v HM nemali.. :// a takéto drinky možem, a ešte ked je pre ženy, tak to už uplne :)))
    monca.d@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ÁÁÁ..no tak to jsou parádní věci, ta taška je skvělá, toho se musím zúčastnit, škoda, že se výhra nedá nijak ovlivnit :D:D, jo a na blogu určitě o soutěži informuji.
    Dám si to do menu :-D!
    A jinak ti děkuju za komentář na blogu :).

    email: 1.Luxurie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wow. co povedat? H&M lanvin a unicef, spojili prijemne s uzitocnym. Kedze od Lanvina a H&M este nic nemam tym viac by ma potesilo kebyze ju ziskam :)

    moj email saraarachel@hotmial.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ta taška je božská, tu chci!
    Skvělá giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja hlavne chci ty energitaky! (kam se na ne hrabe Lanvin, pche). To vypada jako mozna konkurence memu oblibenemu Monstru.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nikdy som nemala šťastie, ale stále ho skúšam :)
    tá taška sa mi veľmi páči
    sim_ush_qa@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. výborná givaway, kdo by si nepřál Lanvin tašku? :)
    http://c-c-cinnamon-lips.blogspot.com/
    anit.gc@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Diva drinky su uzasne, proste mnam, mam doma vzdy zasoby,ja to kupujem po kartonoch a kazdy den si dam jeden :) uz len ta super taska mi k tomu chyba :0)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jéééj, skvelý nápad! :)

    kety1000@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. mňam mňam energetické nápoje :) myslím že ten sa ukázal už aj v Adela show :) inak ta taška je krásna...milujem všeliake tie tváre a postavičky na oblečení a doplnkoch :)

    a mail, uvádzam radšej druhý :D
    majka.zajac1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. blog skvelý pekný detailný čisté línie, držím palec tá taška by sa hodila je nielen že skvelá ale bola vytvorená pre dobrú vec a do tašky patria aj dámske super drinky
    romatola@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ďik za pozvanie... link na translate máš u mňa na blogu
    http://bubik-bubak.blogspot.com/
    Ak niečo nebudeš vedieť poradím...

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tento blog mám rada. Nič "preplácané" a všetkého tak akurát. Taška je krásna! A ten drink som ešte nikde nevidela! :) U mňa na blogu je odkaz na Tvoj blog.
    cokoladovablogerka.blogspot.com

    Môj e-mail: stardollb@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. silvika077

    Tá taška je krásna ale dôležité je, že svojím predajom pomohla detičkám, ktoré to potrebujú.Počula som už o energy drinku Diva´s, ale ešte som nemala možnosť ho ochutnať...ak ho niekde v obchode uvidím určite kúpim a ochutnám, som strašne zvedavá ako chutí...istotne je vinikajúci ked je toľko vychvalovaný.
    Môj mail: dolnikova.silvia@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. energy drinky oblubuje moj rpiatel, tak ho snad potesia, keby som vyhrala :D super napad, Katka :)

    adparka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. tá taška je krásna :) a ten energy drink som ešte nevidela ani som o ňom ešte nepočula.. ani neviem či ho niekde predávajú :D musím si zistiť!
    Pozdravujem
    weeero_nika@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Tak jo, využívám šance, protože ta taška je skvělá =)
    Děkuji za pozvání do soutěže.
    meil: kaescin-svet@seznam.cz
    blog: kaescin-svet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ja som o ňom počula v Adela show ;)


    barborakemenova7@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. jee giveaway :) ja z Lanvin kolekcie nemam nic takze taska by urcite potesila ak tomu aj drinciik :)

    mychocolatemuse@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. aj keď sa s giveaway roztrhlo vrece, potešila si ma a ešte k tomu taška plná energy drinkov, kto by to nebral :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. krásná taška, tak to zkusím :)
    babedev@gmail.com
    a jestli můžu, ráda bych tě pozvala na oplátku ke mě na giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ďakujem za pozvanie :)
    Tvoj blog sa mi veľmi páči ( hlavne Haute Couture Alexis Mabille Spring 2011 :)
    A taška ? je úplne úchvatná :)

    chrisantine@gmail.com

    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. mas pekny blog, citam ho odkedy si mala calnok o taskach ecoist.

    o tom drinku som uz pocula, resp. videla som ho v obchode, aj ma zaujal, ale je pomerne drahy...no niekedy ho asi vyskusam:)

    beautybybellatrix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Super blog, super taska!

    zunicka(@)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Tak to se mi líbí! Jen přemýšlím po čem vlastně toužím víc , jestli po Lanvin tašce nebo "energii na celé dopoledne" :D
    jednou už přece musím nějakou giveaway vyhrát!
    nika.skoupa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. To fákt? ja mám tiež narodeniny 14.2., na Sv. Valentína. Tie darčeky sú skvelé! Kiež by sa na mňa šťastená obrátila. :)

    NatashaInWonderland@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Skúsim aj ja šťastie:*
    www.robertadolinska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Tak zkusím štěstí se svojí první účastí v giveaway :)
    Máš skvělý blog !
    raulimova.viktorie@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. To je hezká giweaway :) jinak ten drink by se mi hodil, zkoušek mám nad hlavu až až :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. O tom drinku som ešte nepočula, ďakujem za zoznámenie!

    eva@evaschon.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Fandím si!!!
    Jednou to snad vyjít musí. :D

    kaca.sulc@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Och, šťastie, usmej sa na mňa!
    O drinku som počula, ale ešte neochutnala:)
    simona.fora@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Ďakujem krásne za pozvanie :) Taška by sa zišla a aj drink na vlásky a nechty :) Super GA !Šikula , pekne si to vymyslela :D

    luciapajtasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. wow. krásna taška. výherca bude mať teda šťastie. :-)) ešte som v žiadnom giveaway nič nevyhrala :D a ďakujem za pozvanie. Zora

    zpaulendova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  44. tak ten drink som vazne este nevidela..ale podla toho co hovoris znie super..rada by som to vyskusala...a ta taska?? no perfektna co si budeme hovorit ;)

    fresshion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Ahoj!V první řadě děkuji za pozvání,výhra jistě stojí za to:)Ta taška je totiž supeer!.Doufám,že budu mít štěstí:D:).Na tvém blogu jsem poprvé,ale je to tu hezké,plné inspirace..:)
    lindik1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Už kvůli té tašce se musím zúčastnit :)
    nothinginmypocket@seznam.cz
    nothinginmypocket.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Zatím jsem žádnou giveaway nevyhrála, tak snad teď! Tentokrát je navíc výhra fakt lákavá :)

    ocenaskova.lucie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. O tomhle drinku jsem ještě ani neslyšela :D Tak doufám, že ho alespoň vyhraji! :D
    wonderlanddays@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Sup sem s Giweaway-om, tento drink je ako usity pre mna :) Mladu, stylovu a sebavedomu kocku s ambiciami - take sme predsa vsetky co citame tento blog :) Katka len tak dalej ! :)

    trueliesaboutsex@gmail.com
    http://trueliesaboutsexandlife.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Historicky prvni giveaway, ktereho se zucastnuji:-D
    Ze bych taky nejaky vytvorila:-D

    extravaganzzzzzzza@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Vim, že štěstí se na mě neusměje, protože jsem smolařka :(
    Nechť se stane zázrak:)...Jinak každopádně budu tiše závidět výherkyni:)
    Pink.candy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Energetické nápoje by se mi hodily...budu psát totiž přijímačky, takže skvělý nápad!

    Líbí se mi tvůj příspěvek se šátky, i když aby mi stačil na šaty, musel by být pěkně velký...:-)

    hermionka02@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. ešte nikdy som žiadnu giveaway nevyhrala snáď sa aj na mňa usmeje šťastie resp. rendom.org :))
    taška je úžasná,skvelá a k tomu plná tých nápojov.. áchh

    kika681@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Jééé, díky za pozvání! Ráda se zapojuji :)

    marketa.jas@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Jéé tak prosím ať mně random vybere! :)
    jevca@email.cz
    Měj se!

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Děkuju za pozvání do Giveaway a ráda se připojuji.. :)

    n.jankova@yahoo.com

    Nika♥

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Skvělé články! :-)) Líbí se mi ten o tom, jakým různým způsobem můžeme nosit šátky. :-)

    tynastastna@seznam.cz

    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Co na to říct, LANVIN taška je nádherná. A o těch Energy jsem ani nešlyšela. :-)

    T.Jahudkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Tak jsem na pozvání tady a tahle giveaway se moc povedla!! :))))

    eliska.uhrovicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  60. tá taška ma dostala :) strašne je pekná, už teraz si viem predstaviť, s čím by som ju skombinovala, ak by som ju mala :)

    zuzka.gacikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Tak to je super a originální giveaway! :) Moc děkuju za krásný komentář a pozvání a ráda se zúčastním!:)


    Konaskova.V@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. perfektná taška :)
    email - dijusqa@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Takovou bych hodně brala :-))

    ninka.ka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. tak jsem to prave napravila a zucastnila se (samozrejme mam zajem o vyhru :)
    13lolilo@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Wow skvelé, tá taška je super a ten drink vyzerá chutne,aspoň podľa obalu :)

    n.somebody@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Drink odporúčam :) Ochutnala som ho tak pred mesiacom, ale až teraz čítam o tých priaznivých účinkoch :D Aby človek užíval pravidelne...
    A z ekologického hľadiska - každý povinne nakúpiť trvanlivé tašky (kludne aj spomínanú H&M tašku), celá rodina máme zásobu ekotašiek a koniec igelitkám ! :) A ešte tie eko sú také krásne... Konečne kopec značiek a dizajnov aj u nás!

    nikolet.k@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. S giveaways se roztrhl pytel :D Ta taška je strašně krásná!
    mirabelle@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. ta taška :D aaach :) chcem ju! :D už som napísala článok na svoj blog ;)

    yawn@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Vím, že asi všichni, ale já si fandím!! :-D
    Tohle chciiii :D¨


    bjetu.lka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Vybaliť na nás plnú tašku energy drinkov? Tak to už hej :)
    I´m in!
    iva.kucerova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Moc děkuji za pozvání na giwaway, taška je moc povedená! Třeba se mi podaří něco vyhrát, moc by mě to potěšilo.

    Silvi

    designsilvi@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Přiznávám, že možná než o tu tašku mám zájem o ty energy drinky! :D Mimochodem, tahle giveaway se mi líbí zatím ze všech nejvíc :)
    heronlyway@mail-me.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. ďakujem za pozvanie do súťaže :) , tieto plátené tašky sú fakt super,dajú sa hocikam poskladať a hocikedy vytiahnuť ,) a o tom drinku som nevedela, kde ho dostať? mne nezaberajú energy drinky tak by som rada skúsila niečo nové :)
    kristinrubbin@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. díky moc za milý koment a za pozvání do téhle soutěže, ceny vypadají fajnově :)

    klarinenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  75. wow :) strašne dobré ceny! :) :) <3

    Sima.Berkesova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. tohle je fakt skvělá giveaway!!!:)
    email mám na blogu...

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Tohle je dárek nad dárky...děkuju za informaci :). Ta taška je úžasná, hrozně se mi líbí, jak je to nakreslený a ten drink má i lákavý název, nic odstrašujícího.
    laflame@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Random.org mě sice rád vůůůbec nemá, ale proč to nezkusit, pro tu tašku bych zabíjela!! :D

    sabiiicek@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Ta taška je úžasná. Děkuji za pozvání. Tahle giveaway se Ti teda povedla!:) Ten drink bych ráda ochutnala, vypadá moc pěkně.
    M.Doxanska@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Ta taška je dokonalá. Miluju kabelky a zbožňuju Lanvina.:* Sice nevyhraju, ale proč bych to nezkusila, žee...:D

    misacek133@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Ty energy drinky Diva's jsem ještě nikde neviděla prodávat, ale zní to skvěle :)) A ta taška! Dokonalá! Skvělá Giveaway :) Ale hlavně především tvůj blog :)

    marke.stranska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Hlavne že ide o dobrú vec! Detičkám by sa malo stále pomáhať, zaslúžia si to! Taška je krásna a hlavne praktická, ide o to, že to nieje žiadna igelitka ale kvalitná taška. A energy? Diva´s Energy Drink som ešte nespoznala, dúfam, že raz budem mať tú česť sa stať pravou Divou :)a dúfam, že ma nesklame svojou chuťou.

    dadulka.jurikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  83. energy drink pro ženy? wow, to zní skvěle a ta taška? to je ještě lepší :D ... vynikající giveway ;)

    lusiiinka000@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Ta taška se mi moc líbí,je skvělá!:)
    Jsem ráda,že jsem narazila na tvůj blog.)
    anniefashion@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Máš fakt perfektný blog ;) ...A tá Lanvin taška....nemám slov :O :)) .. veľmi si ma potešila s giveway ;)

    Kiwi2@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  86. nádherná taška:)

    adriens@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Prajem Ti všetko najlepšie k dnešným narodeninám nech sa darí Tebe aj blogu

    OdpovedaťOdstrániť
  88. dobrý deň,

    Dávame silu a poistenie / Financie úver
    s požiadavkami na zlepšenie kvality a záruky za úvery z našej package.We
    zaistenie bezpečného úveru dodávajúca na kdekoľvek na svete, ponúka všetky druhy
    Úvery, ktoré sú šité na mieru potrebám všetkých strán
    na úrokovou sadzbou vo výške 2%.

    Môžeme poskytnúť zadarmo package.With stanice záruky za úvery by
    môže pomôcť
    bez ohľadu na finančnú situáciu? Naša spoločnosť zaznamenala
    Počet noviniek? Prvotriedne služby nášho client.In
    prvotriedne finančné služby pre našich zákazníkov.


    Naše balíčky zahŕňajú:
    Zvýhodnené pôžičky na investície
    úvery na bývanie / Auto Loans *
    Business Hypotekárne / *
    Čisté pôžičky / osobné pôžičky

    Môžete vyplniť údaje nižšie:

    Meno a priezvisko:
    Pôžička Suma potrebná:
    Doba trvania úveru:
    povolanie:
    Krajina:
    pohlavia:
    telefónne číslo
    Mesačný príjem:
    Myslíte, že budete žiadať o úver skôr?
    Ako ste sa o nás dozvedeli?


    S pozdravom,
    Pán Adrian Howard
    General Counsel.

    OdpovedaťOdstrániť
  89. dobrý deň,

    Dávame silu a poistenie / Financie úver
    s požiadavkami na zlepšenie kvality a záruky za úvery z našej package.We
    zaistenie bezpečného úveru dodávajúca na kdekoľvek na svete, ponúka všetky druhy
    Úvery, ktoré sú šité na mieru potrebám všetkých strán
    na úrokovou sadzbou vo výške 2%.

    Môžeme poskytnúť zadarmo package.With stanice záruky za úvery by
    môže pomôcť
    bez ohľadu na finančnú situáciu? Naša spoločnosť zaznamenala
    Počet noviniek? Prvotriedne služby nášho client.In
    prvotriedne finančné služby pre našich zákazníkov.


    Naše balíčky zahŕňajú:
    Zvýhodnené pôžičky na investície
    úvery na bývanie / Auto Loans *
    Business Hypotekárne / *
    Čisté pôžičky / osobné pôžičky

    Môžete vyplniť údaje nižšie:

    Meno a priezvisko:
    Pôžička Suma potrebná:
    Doba trvania úveru:
    povolanie:
    Krajina:
    pohlavia:
    telefónne číslo
    Mesačný príjem:
    Myslíte, že budete žiadať o úver skôr?
    Ako ste sa o nás dozvedeli?
    imperialfinancelimited@admin.in.th


    S pozdravom,
    Pán Adrian Howard
    General Counsel.

    OdpovedaťOdstrániť
  90. V LAPO MICROFINANCE Ponúkame pôžičky fyzickým osobám, spoločnostiam a partnerským organizáciám s úrokovou sadzbou 2% ročne. Potrebujete naliehavú pôžičku na začatie podnikania, dlhové pôžičky? Kúpite si auto alebo dom? Ak áno, nemusíte sa obávať, pretože ponúkame všetky typy úverov za nízku a prijateľnú sadzbu 2%, bez zabezpečenia a bez kontroly kreditu. Minimálna suma, ktorú si môžete požičať, je 5 000,00 USD, maximálne však 10 miliónov USD. (ODPOVEĎ NA MAIL: lapofunding960@gmail.com ,, S pozdravom)

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Ahojte všetci, dnes som super nadšená. Videl som komentáre ľudí, ktorí už dostali pôžičku od Sabinhelps@gmail.com, a potom som sa na základe ich odporúčaní rozhodol prihlásiť. Pred pár hodinami som potvrdil celkovo 10 000 eur, ktoré som požadoval z vlastného bankového účtu. Toto je naozaj skvelá správa a odporúčam každému, kto potrebuje skutočnú pôžičku, aby poslal žiadosť prostredníctvom e-mailu: sabinhelps@gmail.com alebo whatsapp her na +79267494861.

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Ahojte všetci, dnes som super nadšená. Videl som komentáre ľudí, ktorí už dostali pôžičku od Sabinhelps@gmail.com, a potom som sa na základe ich odporúčaní rozhodol prihlásiť. Pred pár hodinami som potvrdil celkovo 10 000 eur, ktoré som požadoval z vlastného bankového účtu. Toto je naozaj skvelá správa a odporúčam každému, kto potrebuje skutočnú pôžičku, aby poslal žiadosť prostredníctvom e-mailu: sabinhelps@gmail.com alebo whatsapp her na +79267494861.

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Dobrý deň, teraz som veľmi šťastný, pretože som práve dostal pôžičku vo výške 69 000 EUR od tejto dobrej spoločnosti - LAPO. Ak potrebujete rýchlu pôžičku, urobte dobre, ak ich kontaktujete. Kontaktujte ich teraz prostredníctvom tohto e -mailu: (lapofunding960@gmail.com) alebo WhatsApp: +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Ahojte všetci, klamalo ma toľko spoločností, ktoré tvrdili, že sú skutočnými poskytovateľmi pôžičiek, ale všetko moje úsilie bolo márne, prišiel som o viac ako 35 000 eur pre falošných poskytovateľov pôžičiek, o ktorých tvrdia, že sú tým, čím nie sú. Kým ma môj priateľ nepredstavil správnemu veriteľovi, ktorého som kontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku len za 10 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku, bez obáv, aby ich kontaktoval e-mailom: lapofunding960@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Hľadáte podnikateľský úver, osobný úver, pôžičku na bývanie, pôžičku na auto, študentskú pôžičku, pôžičku na konsolidáciu dlhov, nezabezpečenú pôžičku, rizikový kapitál atď., Alebo ste dostali pôžičku od banky alebo finančnej inštitúcie z jedného alebo viacerých dôvodov. Ste na správnom mieste pre svoje úverové riešenia! Som súkromný veriteľ, poskytujem pôžičky spoločnostiam a jednotlivcom za nízku a dostupnú úrokovú sadzbu 3%. Potom nás kontaktujte e-mailom: vsvarcovaloanfirm07@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť