search in this Website

sobota 26. februára 2011

Zubné kefky tak, ako ich ešte nepoznáte :)

     Už sme tu mali leukoplasty, obaly minerálnych vôd, usb-čka, perá a milión iných maličkostí, ktoré vzali do rúk dizajnéri a vdýchli im iný, nový, zaujímavý nádych. No a ak Vás práve napadlo, že takým kefkám by sa tiež hodilo nejaké pekné nové ošatenie, máte smolu! Pretože s touto vychytávkou práve boduje u všetkých celebrít Brad Goreski's Reach, známy predovšetkým z projektu The Rachel Zoe Project.




Tak ako, už aj vy ste si zamilovali kefky s menami ako Penelope, Jasper alebo Dill? Ktorú by ste si vybrali na rannú a ktorú na nočnú hygienu? Odporúčam si pozrieť video! ;)


Majte pekné žiarivé zúbky (a úsmevy) aj bez vystajlovaných zubných kefiek
Xoxo, Katka

9 komentárov:

  1. Jaskaaa, Brad z The Rachel Zoe Project!! Pekné dizajny, vedela by som si vybrať.)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné kartáčky! :) Hlavně ty designyyy. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to sexy, ale kdyz ja mam stejne nejradeji ty minimalisticke curaproxy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. WTF?
    Udivuje me co vse se da prodat:-D
    A jak o tom povida...:-D
    No more words...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekne, ale az take uzasne nie su. Ja som verna farebnym Curaproxom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chudák můj obyčejňoučkej kartáček co mám teď v koupelně, ale tyhle tvoje jsou fakt krásný!:D

    http://getdressednow.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť