search in this Website

pondelok 23. mája 2011

Intimissimi šetrí životné prostredie aj Vaše peniaze

     Zdvihnite ruku hore tie, ktoré máte doma aspoň jednu podprsenku, ktorú z roka na rok prekladáte z miesta na miesto, ale ani v najhlbších snoch si neviete predstaviť aká príležitosť by musela nastať, aby ste si tú nešťastnicu zobrali ešte aspoň raz na seba? :) Áno. Ja to dobre poznám. Je Vám ľúto jednoducho ju vyhodiť! :) A práve tieto chúďatká, zabudnuté a zanedbávané podprsenky, majú teraz šancu byť opäť užitočné! :)


     Do 30.6.2011 na Vás v každej predajni talianskej značky spodného prádla Intimissimi čakajú 3 eurá za každú použitú podprsenku (akejkoľvek značky a zničenia), ktorú im odovzdáte. Tieto 3 eurá dostanete v podobe poukážky na nákup novej podprsenky v ich predajnej sieti. 


   Vyzbierané podprsenky budú vrámci recyklácie a šetrenia životného prostredia použité na výrobu izolačných panelov. 


     Ťažko odhadnúť, či sa jedná len o veľmi dobre pripravený marketingový ťah, alebo to naozaj má nejaký zmysel pre naše životné prostredie. V každom prípade, ak doma vlastníte podprsenku, ktorá patrí do koša a máte chuť kúpiť si novú, už Vám v ceste nič nebráni! :)

Xoxo, Katka

16 komentárov:

  1. Uz som rozmyslala, ze to vyuzijem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tuto akciu som si vsimla uz davno, ale nevedela som, ze ci to neplati len na intimissi podprsenky. takze dakujem za informaciu. este by som sa chcela opytat, ze ci ej ta akcia nejak limitovana na pocet podprseniek. ze ked ich tam donesiem tri a najdem podprsenku co tam stoji 9 € tak ju mam zadarmo?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj bellatrix.. bohužiaľ až také super to nie je. za každú podprsenku dostaneš poukážku vždy na kúpu jednej podprsenky, čo v preklade podľa mňa znamená, že na jednu novú podprsenku sa bude dať využiť len jeden kupón.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je dost dobré! Nevíš, jestli je to i v ČR?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto je dobré:D Len škoda, že ja som veľmi praktický typ a doma mám len tie podprsenky, ktoré nosím.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsou o této akci už slyšela. Připomněla jsi mi to a proto, hurá pro novou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. už som o tom počula, teta na Obchodnej mi dala do ruky letáčik a povedala mi to :D ale nejak som to ešte neplánovala využiť...aj ked, samozrejme, super nápad :) treba recyklovať kde sa dá..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hmm děkuju za informaci, jestli se do té doby dostanu někam, kde mají Intimissimi, tak to určitě využiju :)
    A díky za komentář!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. počula som o tom, keď som bola v BA, ale nemala som so sebou takú, ktorej som sa chcela zbaviť :) ak stihnem, tak to určite využijem, lebo už od Intimissimi jednu podprsenku mám a som s ňou veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ha, teď jenom najít prodejnu Intimissimi... =D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mna by zaujimalo v akych cenovych relaciach sa ich podprsenky nachadzaju. donesiem jednu dostanem 3€ zlavu a kupit si mozem u nich za ??? 20 - 30 - 80 €????

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vacsina nezlacnenych podprseniek sa pohybuje v cene okolo 25eur

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja som odovzdala dve a "slecna" mi povedala ze si musim kupit dve nove cize bohvie aka zlava to zasa nebola:D neviem ci ma odrbala alebo co:D ps: neviete ci ta akcia este plati aj teraz??

    OdpovedaťOdstrániť