search in this Website

nedeľa 19. februára 2012

Taký malý zázrak v podobe odličovacej pleťovej vody Sensibio H2O / recenzia


     Máte citlivú pleť? Štípu Vás pri odličovaní oči? Neviete sa poriadne odlíčiť?  Musíte pri odličovaní používať viac prípravkov? Mávate po odlíčení mastnú alebo vysušenú pleť? Alebo len máte chuť  skúsiť niečo nové?

      Na všetky tieto otázky je jednoduchá odpoveď - Sensibio H20 od Biodermy. Pravdu povediac tiež som neverila, že nejaká vodička bez vône a farby môže byť tak účinná a na druhej strane taká šetrná.  Ale poďme pekne poporiadku.

Komu je Sensibio určená:
Úplne každému.  Je naozaj jedno aký typ pokožky máte, zamiluje si ju každý. My sme doma 4 baby a zväčša používame každá svoju kozmetiku určenú pre konkrétny typ pleti. Keď som však sestry aj maminu poprosila, aby Sensibio vyskúšali, všetky  sme boli spokojné. A musím povedať, že aj mamina, ktorá ma s odličovaním naozaj veľké problémy, lebo má veľmi citlivé oči a suchú pokožku sa tentokrát nesťažovala.

Ako Sensibio funguje:
To presne neviem ani ja. Obsahuje nejakú technológiu micelárnej vody (bližšie si o tom môžete prečítať tu), ktorú má Bioderma patentovanú už od roku 1983 a zdá sa že naozaj funguje. Okrem toho, že ľahko odlíči vodeodolný make up aj nepoddajnú špirálu, čistí nečistoty rozpustné v tukoch a pokožka na tvári tak zostane naozaj rozjasnená a čistá.

Ako Sensibio používať:
Na vatový tampón jednoducho nanesiete trochu  tejto bezfarebnej tekutiny a odlíčite make up z celej tváre. Sensibio síce nie je potrebné oplachovať čistou vodou, ale je lepšie ak pokožku vysušíte napr. ďalším vatovým tampónom.

Pozitíva:
  • neštípu z nej oči
  • je veľmi šetrná k pokožke
  • nevysušuje
  • make up odstraňuje bez väčších problémov


Negatíva:
  • jedine trošku vyššia cena ako pri bežných odličovacích  prostriedkoch


Dostupnosť:
v lekárňach  alebo cez internet

Moje hodnotenie:
 ***** / päť hviezdičiek z piatich

Máte ešte nejaké otázky? Poznáte túto odličovaciu vodu? Ako ste s ňou spokojné? :)


4 komentáre:

  1. Pekný članok, Biodermu poznám, ale vyrobky od nej nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. používám už docela dlouho a miluju ji!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mala som ju a bola fajn :) Celkovo je Bioderma fajn, ale ked som mala akne, tak mi velmi nepomahala

    OdpovedaťOdstrániť